Far jag skryta lite?









De tre sista dagarna har vi fatt flytta in i lyxhuset pa hotellet, blev fel med varan bokning i den bungalown vi bodde de har sista dagarna sa vi fick flytta in i varldens lyxhus. Jag klagar inte for det! Tva stora sovrum med egna badrum med bade dusch och badkar. Stort harligt vardagsrum med utsikt over poolen och havet, lagom med solnedgangen utanfor. Vi har tre tvapparater med dvd och ett eget omrade med solsangar och pool. Lyx pa hogniva har i Thailand. Det ar annat mot en bungalow dar det kommer in lite odlor och andra smakryp lite da och da, men det ar ocksa charmigt. Jag njuter verkligen av att bo i denna lyxiga villa. Nu vill jag verkligen inte aka hem! 

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0