Nyars nattens party







Efter tolvlaget pa nyar hade vi samlat ihop ett gang fran hotellet for att dra ut och kora all in. Vi blev ungefar 15 stycken, allt fran 16 till 21 aringar. Kvallen var helgalen pa en club som ligger pa stranden, sabay bar. Tva dansgolv varav ett inne med rnb och sant vi lyssnar pa hemma och ett utomhus med mer blandade. Helgalet med ca 2500 pers dansade vi barfota overallt, till och med uppe pa scenen, enda fram till 4 och sedan gick de mindre hem och vi andra gick pa efterfest pa stranden. Slutade med att jag och darko kom hem halv 6, darko utan troja och jag med ett valdigt kladdigt har. Den nyarskvallen var den absolut roligaste och jag har traffat helt underbara manniskor har. Under kvallen hade jag inte med mig systemkameran utan pappas och han har ingen usb sladd med sig sa de galna bilderna far visas nar jag kommit hem till svedala. Hoppas ni hemma i kylan ocksa hade en underbart galen nyarskvall. Lite kul ar det att vi firade tolvslaget 6 timmar fore er och nar vi gick och la oss halv 6 sa hade ni dar hemma en halvimma kvar till ert tolvslag, vi skrattade lange at det... 

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0