Nu är jag hemma i Svea

Hej och jag är hemma i kylan för fyra dagar sen. Kallt som satan här i Sverige och jag vill bara tillbaka till underbara värmen för varje minut som går. Har hunnit med att träffa alla goa vänner på en middag ute i lördagskväll som ledde till en utgång som jag bangade på för att jag var alldeles för jetlagd för det. Så hem och sov var det jag gjorde. Igår träffade jag Sara över en lunch och lite shopping i Farsta, känns aldrig som man har varit ifrån henne när man ses efter så lång tid vilket känns bra! Ja, dagarna går snabbt här hemma i mörkret och jag längtar mer än någonsin till våren och sommaren. Tilda blev superduper glad när jag kom hem från thailand vilket jag var lite nervös för att hon inte skulle känna igen mig, men det gjorde hon! Dessuom har jag hunnit haft sönder min bakruta på bilen när jag skulle sopa bort all snö i fredags när vi kom hem, cras sa det och hel rutan föll in i bilen med snön ovanpå. Igår morse fick jag tid hos samglas bilrutor för att laga, så nu har jag ny bak och framruta på lilla bettan men dock 3000 kr fattigare, det svider den här månaden. Nu blev det mycket blaj så ska fixa iordning och repetera plu-koderna så åker jag sen till lilla ica och jobbar första passet på det här året, undra om jag kommer ihåg allt efter en hel månad, hoppas det i alla fall...

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0