just nu vill jag ha...

...100 000 miljoner, så jag kan köpa:
- en moncler jacka
- massa skor från scorett
- riktiga diamantörhängen
- ny bil, helst en fet jeep
- iphone 4
- värsta högtalarsystemet
- etagevåning inne i stan
- så jag kan ät restaurang mat varje dag (shusi)
- guld träningskort på sats
- fixa naglarna
- åka en till månad till thailand
- massa partykläder
- Kenzas skninjacka
- Makeup store smink
- feting villa någonstans i medelhavet
- personlig tränare
- nåt jävla mirakelmedel så jag är brun året runt
- äga en del av facebook
- biokort så jag kan gå varje dag
- massa converse (låga marinblå)
- pälskrage till jackan
- söta jackor till Tilda nu i vintern
- en megvilla i Hollywood
- heminredning till lägnheten
- en egen chaufför
- alla nagellack som finns
- en vältränad kropp
- nytt objektiv till systemkameran
- öppna en fotostudio
- privatlärare för högskola
- fylla läpparna lite så där
- kristallkrona
- victoria secret underkläder
- en NY resa tre veckor

finns massa mer men det här är vad jag vill ha just nu i den här stunden... det är inte lätt när det är svårt!

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0