fram till nu

Ja, en vecka sen jag kom hem till kylan och hela temperaturförändringen på typ 60 grader har gjort mig till en sjukling. Har varit storförkyld sen jag kom hem och nu har det satt sig i halsen. Jag är super hes och hoster titt som tätt. Undra om jag är frisk till helgen då jag inte jobbar?!

Fram till nu har jag hunnit med att träffa vännerna och fira kusinens 18 års dag i lördag, var tvungen att visa henne krogenivet så jag och Sara tog henne på en danskväll som jag antar gjorde mig dubbelt så hes dagen efter. Sov tre timmar innan det var jobbdags igår igen. Nu väntar jag på min prins så han kan tycka lite synd om mig som är en liten sjukling. Lovar också att jag ska försöka hålla bloggningen igång nu för er mina vänner som tjatar att det är dåligt med update...

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0