Självständig men med fusklapp


Dålig bild med kameran på datorn
Nu ska jag bege mig mot jobbet tillsammans med min fusklapp på dom vanligaste plu-koderna. Första dagen då jag är helt solo utan någon sitter bakom och hjälper, men alla är endå så snälla och hjälpsamma där så det blir nog inga problem hoppas jag!

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.
Postat av: jen

Lugn, jag lärde mej dom på kanske 3 dagar högst!

Det kommer gå bra! Folk köper ganska så mkt frukt och grönt och oftast SAMMA frukt o grönt också, att du hinner öva dej på samma ett antal ggr! ;)



Från en som jobbat på ica i 3 år (för några år sen)

2010-09-07 @ 16:08:05
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Mimmi

lycka till ;)

2010-09-07 @ 16:30:54
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de lääääääääääget? :Dha det häftigast

2010-09-07 @ 18:07:10
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Ines

Snacka om att älska sitt jobb ahaha :)

2010-09-08 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0