Ny kärlek på sidan om




Min nya lilla röda älskling. Blev galen på att inga comviqkort och så vidare funkade i min andra mobil så åkte och köpte en ny igår eftermiddag. Blev denna skönhet sony ericsson xperia X10 mini pro. Underbar är den! Dessutom är jag lycklig över att det är den allra första mobilen jag betalat själv, helt själv. Ja vänner, jag har lyckats spara pengar.. men bara fram till detta köp. Haha


# Någon som vill köpa en Sony ericsson Vivas HD? Haft den i ett halvår! Skriv i så fall. Säljs runt 1500 kr, men kan disskuteras!

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0