Läskigheter in på natten


Idag vill jag dölja mitt fula hår med någon av dom här mössorna!

Igår var tjejerna och jag hos Fia, var meningen att vi skulle kolla film men blev en massa snack om läskiga saker som hänt, spöken, andar osv. Jag var så rädd i slutet av kvällen att jag höll för öronen. Svårt att tro kanske men fick höra en hel del saker som jag verkligen inte ville veta! Efter fem timmars prat och rysningar i hela kroppen började vi dra oss hemåt. Klockan var då kvart över tre på natten och jag var livrädd efter att jag släppt av Sara hemma! Kommer drömma mardrömmar flera dagar i rad...

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0