Hatar jobbiga tänder, feber, rastlöshet och när det gör ont!

I onsdags började visdomstanden att värka, tosdags morgon in akut till tandläkarn där dom brände bort hela mitt tandkött. Jag grät typ, har aldrig haft hål och då inte heller lagat något, låg där helt livrädd när jag skulle få sprutan med bedövningen! Naken i munnen och ont så in i helvete jobbade jag igeno torsdagen och fredagen, feber efter jobbet igår o inatt har jag inte sovit en blund för mamma har hft jobbfest hemma. Jag knarkar ipren också, jag som aldrig annars tar tabletter för något. Jag dör väl snart... imorogn öppnar jag på jobbet också. Den här kvällen blir inte heller kul. Kan någon rädda mig?

Min prinsessa är nog räddaren i nöden?

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0