Det är inte rättvist

Hej! Lever gör jag. Tisdags jobbade jag, igår träffade jag Tina på dagen för massa prat och sen kika runt i affärer. På kvällen var det kassmöte på jobbet, dessa människor är underbara! Idag jobbade jag långpass och tror nästan jag somnar snart.
Imorgon ska jag ut och käka med fina tjejerna på Fridays, ska bli skönt och komma ut och göra något. Imorogn är jag ledig på dagen också så ska försöka komma iväg och hitta nytt. Men jag är inte så taggad på att köra bil i den här snöyran oc buss åker jag ju inte längre. Lat man blivit då! Suck


Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0