Julafton har i thai
















Nu har vi ocksa firat jul har i underbara thailand. Igar var det pappas fodelsedag dessutom sa det firades med frukost pa sangen med tanda ljus och tarta, massa paket och ballonger. Alla harliga thailandare som vi kanner har kommit med champange till pappa. Pa kvallen fick jag bli en sommartomte och dela ut julklappar och sedan var det middag och fest pa hotellet med fyverkirier som avslut. Riktigt harligt att vara borta pa julen om jag far saga det sjalv, men det kanske ar for att jag inte firat sa manga jul eller nyarsaftonar hemma i svealand. Nu har vi tva veckor kvar har i paradiset sa ska njuta till max. Imorgon kommer lite strandbilder tankte jag.. lite dalig pa den fronten!

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.
Postat av: Mimmi

Vad fina bilder! :) hoppas att ni har det varmt och svettigt ;)

2010-12-26 @ 11:54:09
URL: http://mimmismys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0