Mer storstad, mer Bangkok











Yttligare en dag i min favvorit huvudstad! Massa shopping har varit grejen idag, tänkte att jag kanske skulle få upp lite bilder på det snart. Varmt som satan så man svettas hela tiden, därför är det inte många kort där vi är med på bild för man ser rent ut sagt förjävlig ut!
Darko gick in i en tjej idag och när jag tittade på henne så tyckte jag att hon var lik någon jag kännde igen, när jag tittade på tjejen bredvid henne i lika stora täckande solglasögon och samma ljusa lockiga hår så insåg jag att det var systrarna mary-kate och ashely olsen. Jag blev helt galen och bara stod och tittade medans restan av familjen skrek att jag skulle hoppa in i tuktuken. Hade inte familjen haft så jäklans brottom hade jag som den kändis-nörd jag är bett om en bild, vilket jag inte tror dom riktigt hade velat ställt upp på kanske med tanke på hur dom försökte dölja att det var dom! Men nu har jag i alla fall stått bredvid dom, lite mallig kan jag i alla fall vara!

Imorgonbitti går vår privata minibuss till ön Koh Chang, resan tar ca 5 timmar så vi imorogn eftermiddag börjar jakten på den bruna kroppen! Hoppas internet fungerar lika bra där så jag kanske kan blogga lite därifrån med, men ha det fint i snön där hemma så länge!

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0