Shoppin shoppin madame...?!








Lite av sakerna jag shoppat, klockan är dock Darkos. Det enda som är från galleriorna är koftan som är från Zara och väskan som är från Topshop. Resten är rena billiga marknads grejer, lösögonfransarna kostar 6 kr styck. Pappa fick en affärside då han tycker jag ska köpa ett par hundra stycken och sälja för rimligt pris hemma, just bara för att de är så billigt här. Men ska nog få med mig runt 20 stycken till innan jag åker hem. Nu är klockan halv ett på natten, har fortfarande inte kunnat vända på dygnet. Så läggdags nu...

Här kan du lämna din kommentar, men innan den publiceras så måste den godkännas! Tack för att du läser min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0